DNNArticle - Article View
کمينه
حسین محب اهری: کمپین «شهروند کوشا» آثاری قابل تامل را به شهر آورد
ایجاد شده توسط : mohamadi در 05/08/2016 08:19:53 ب.ظ

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، حسین محب اهری بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به برپایی کمپین «شهروند کوشا» و تبعات تبلیغات محیطی با مضمون اهمیت کار و تلاش درجامعه گفت: گاهی موارد تبلیغ مستقیم و گل درشت به جای آنکه جنبه تشویقی داشته باشد به ضد تبلیغ تبدیل می‌شود. بنابراین این نوع تبلیغات درباره فعالیت‌های اجتماعی باید متناسب، شکیل و هدف‌گذاری شده باشد و آن وقت می توان شاهد اثربخشی آنها باشیم. همانگونه که کمپین «شهروند کوشا» با آثار هنری قابل تامل که از دریچه نگاه هنرمندان خلق شدند.
این بازیگر با تاکید بر رویکرد مثبت سازمان زیبا سازی شهرداری درباره ترویج مسائل فرهنگی با رویکرد‌های هدفمند خاطر نشان کرد: سازمان زیبا شهرداری می‌تواند با تکیه برامکانات گسترده شهری در مکان‌هایی مثل ایستگاه‌های مترو و سایراماکن عمومی درباره موضوعات فرهنگی و اجتماعی به ارائه آثار گرافیکی و تیزرهای جذاب بپردازد تا در دید شهروندان قرار گیرد و این فعالیت فرهنگی مورد توجه موثر مردم قرار گیرد.
لازم به یادآوری است، کارگاه طراحی گرافیک کار و تلاش با عنوان کمپین «شهروند کوشا» در فروردین ماه سال جاری با حضور اساتید برتر این حوزه مصطفی اسداللهی، محمد علی بنی اسدی و محمد رضا دوست محمدی برگزار شد و آثار تولید شده در این کارگاه، این روزها به صورت گسترده در فضای تبلیغاتی شهر تهران اکران شده است.


حسین محب اهری بازیگر باسابقه معتقد است؛ سازمان زیبا سازی شهرداری می تواند با تکیه بر امکانات شهری نسبت به ترویج فرهنگ کار موثرترعمل کند.print
rating
  نظرات

هیچ نظری ثبت نشده است.